Τρίτη,29 Απριλίου 2025
Σήμερα γιορτάζουν: ΙΑΣΩΝ,ΣΩΣΙΠΑΤΡΟΣ

 
 

Bewell: Στην κορυφή η ικανοποίηση των πελατών μας!

Ρεκόρ ικανοποίησης πελατών κατέγραψε το σύστημα υγείας «bewell»  σε πρόσφατη έρευνα της INTERAMERICAN.

Πιο συγκεκριμένα:

- το 90% των πελατών του «bewell» είναι ικανοποιημένοι ή πολύ ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες του, ποσοστό που είναι το υψηλότερο της εταιρείας στην Ασφάλιση Υγείας από το 2003!

- Ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι πάνω από τους μισούς, οι πελάτες μας είναι έτοιμοι να μας συστήσουν σε γνωστούς τους,

- ενώ ανατρέπεται η αίσθηση της παροχής ακριβών υπηρεσιών μιας και η πλειοψηφία των πελατών μας θεωρεί το «bewell» "value for money"!

H INTERAMERICAN έχοντας πάντα ως γνώμονα την γνώμη των πελατών της, αποφάσισε να μελετήσει την ικανοποίηση τους στις υπηρεσίες του  «bewell» σε αυτούς τους πρώτους μήνες λειτουργίας του. Για το σκοπό αυτό διεξήγαγε πανελλαδική έρευνα σε αντιπροσωπευτικό δείγμα πελατών «bewell».

Τα αποτελέσματα της έρευνας είναι αποκαλυπτικά τόσο για το προφίλ των πελατών που κατέχουν «bewell» όσο και για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και την ικανοποίηση των πελατών μας.
Nεώτεροι, πιο μορφωμένοι, πιο απαιτητικοί, εξαιρετικά ικανοποιημένοι!

Τα αποτελέσματα της έρευνας είναι αποκαλυπτικά για το προφίλ των πελατών «bewell». Πιο συγκεκριμένα  «bewell» αγοράζουν οι νεότερες ηλικίες (κυρίως millennials) με το 61% των αντισυμβαλλομένων να έχει ηλικία 25 έως 44 έτη, ενώ η μέση ηλικία των κατόχων «bewell»  είναι 41,6 έναντι 48,3 των κατόχων παλιότερων ασφαλιστηρίων συμβολαίων υγείας. Επίσης το σύστημα «bewell» προσελκύει κυρίως μορφωμένα άτομα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (73%), που εργάζονται κυρίως στον ιδιωτικό τομέα (69%).

Το σημαντικότερο όμως στοιχείο είναι ο δείκτης ικανοποίησης πελατών ο οποίος έδειξε ότι το 90% των πελατών του «bewell» είναι ικανοποιημένοι ή πολύ ικανοποιημένοι, καταγράφοντας ποσοστό ρεκόρ στην Ασφάλιση Υγείας από το 2003!

Επιπλέον οι πελάτες «bewell» είναι ικανοποιημένοι και από την χρήση του συμβολαίου τους! Όπως προκύπτει και από την έρευνα, από το 43% των πελατών του «bewell» που έχουν χρησιμοποιήσει το συμβόλαιό τους μέσα στους πρώτους 14 μήνες λειτουργίας του, το 83% είναι ικανοποιημένοι από τις παρεχόμενες υπηρεσίες και την όλη εξυπηρέτηση και ΜΟΝΟ το 6% είναι δυσαρεστημένοι!
Σχεδόν οι μισοί πελάτες μας είναι έτοιμοι να μας συστήσουν!

Τα αποτελέσματα της έρευνας είναι εντυπωσιακά όσον αφορά στον δείκτη σύστασης και στην πρόθεση διατηρησιμότητας του «bewell». Πιο συγκεκριμένα, ο σχετικός δείκτης σύστασης (NPS) των κατόχων «bewell» έφτασε στο 47.4. Με απλά λόγια ενώ πέρυσι το 30% των κατόχων ασφαλιστηρίου συμβολαίου υγείας θα σύστηνε το προϊόν σε κάποιο γνωστό του, το ποσοστό αυτό εκτοξεύεται φέτος στο 47.4% για τους κατόχους «bewell»! Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός, ότι ο δείκτης NPS των κατόχων ασφαλιστηρίων συμβολαίων «bewell» είναι υψηλότερος ακόμη και από τον παγκόσμιο δείκτη NPS - Insurance Global Benchmark (42)! Παράλληλα, ΜΟΝΟ το 10% των πελατών του «bewell» θεωρούν πιθανή την διακοπή του συμβολαίου τους στο εγγύς μέλλον σε αντιδιαστολή με το σχετικό ποσοστό για τα παλιά προϊόντα υγείας που έφτασε πέρυσι το 28%.
Η ανατροπή!
Οι πελάτες του «bewell» θεωρούν ότι το προϊόν ασφάλισης υγείας που κατέχουν, περιλαμβάνει παροχές σε δίκαιη η χαμηλότερη τιμή  (73% θετικές εκτιμήσεις), ενώ ανατρέπεται η αίσθηση της παροχής ακριβών υπηρεσιών μιας και η πλειοψηφία των πελατών μας θεωρεί το «bewell» "value for money"!
Επίσης το «bewell» αναδεικνύεται ως πιο ανταγωνιστικό σε σχέση με τα προηγούμενα ασφαλιστικά προϊόντα υγείας μιας και το 30% των κατόχων «bewell» αναφέρουν ότι συνεργάζονται και με άλλες ασφαλιστικές εταιρείες, σε σχέση με τους κατόχους παλιότερων συμβολαίων υγείας της INTERAMERICAN που μόνο το 20% συνεργάζονται και με άλλες ασφαλιστικές εταιρείες.
Συνεχίζουμε δυνατά!
«Να είσαι καλά». Μια ευχή που ανταλλάσσουμε μεταξύ μας καθημερινά. Μία επιθυμία να γίνει πράξη το δικαίωμα του καθένα μας για περισσότερη, πιο ουσιαστική και ευτυχισμένη ζωή. Καλύτερη διατροφή, συχνή άσκηση, ψυχική ηρεμία είναι η βάση της ευζωίας. Ταυτόχρονα, η άμεση πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες υγείας, όταν τις χρειαστούμε, είναι καθοριστική. Μόνο όταν μπορούμε να διαχειριστούμε οικονομικά οποιοδήποτε θέμα αφορά την υγεία μας, μπορούμε να νιώθουμε ήρεμοι και να είμαστε πραγματικά καλά!

Φιλοδοξία μας στην INTERAMERICAN είναι να δώσουμε στον πελάτη μας τα σωστά εργαλεία ώστε να γνωρίζει περισσότερο, να ανησυχεί λιγότερο, να ελέγχει τη ζωή του καλύτερα, να σχεδιάζει το αύριο και το μέλλον των παιδιών του με σιγουριά και ασφάλεια!  Επιθυμία μας είναι πάνω από όλα να νιώθει καλά και να έχει πάντα καλή υγεία. Να ζεί κάθε στιγμή της ζωής του, έχοντας ως «μαξιλάρι» αδιαπραγμάτευτης σιγουριάς το ασφαλιστικό πρόγραμμα που δημιούργησε με ΕΣΑΣ!
Τα αποτελέσματα της παραπάνω έρευνας αποτελούν ένα μήνυμα αισιοδοξίας ότι βαδίζουμε στον σωστό δρόμο προσφέροντας πραγματική αξία στους πελάτες μας, ενώ συνάμα αντλούμε δύναμη για να σχεδιάσουμε και να παρέχουμε νέες, καινοτόμες και πιο  εξατομικευμένες υπηρεσίες, αφουγκραζόμενοι πάντα τις συνεχώς εξελισσόμενες ανάγκες τους.
 Έτσι το «bewell» μετατρέπεται από ευχή σε πράξη!